בניית אתרים

בניית אתר לעסק


כיום בעולם האינטרנט, בניית אתר לעסק מצריכה חשיבה מעמיקה בתכנון האתר שלך. כאשר בונים אתר לעסק חשוב להבין מה יהיה מבנה האתר. לעיתים יהיה חלק אחד אשר מהווה את תדמית האתר כגון: דף אודות או פרופיל עסק, תיק עבודות וכדומה. וחלק נוסף המשרת באופן יותר ישיר את מטרת העסק כגון: מידע על קניית מוצריו או שירותיו. המידע צריך למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לרכוש את המוצר והשירותים. לכן הגולש אמור להבין תוך שניות במה האתר עוסק. ובשניות אלו יחליט הגולש אם אתר העסק יכול לשרת אותו והאם האתר נראה לו רציני ואמין מספיק.

כיום ישנן תוספות מומלצות להצגת העסק, היכולות לתרום משמעותית לתדמית. דף המתאר רשימת המלצת הלקוחות, יכול במידה רבה לשדר אמינות וחוות דעת על העסק. בכדי להתרשם משירותי העסק, צפייה בקובץ וידאו (שניתן להציג באתר בסיוע של אתרי וידאו חינם כגון יו טיוב ופליקס) מהנה יותר לגולשים מאשר קריאת טקסטים. או קבצי שמע. שמירת קשר עם לקוחות קיימים. באתרים רבים ניתן להצטרף לרשימות תפוצה. ע"י כך, שומר בעל העסק על קשר מתמיד עם לקוחותיו ומידי פעם גם מעדכן אותם על חידושים, מבצעים וכדומה. דפי נחיתה מהווים מידע אטרקטיבי ובנוסף טופס ליצירת קשר עם העסק. בניית אתר לעסק בצורה נכונה של דפי נחיתה ופרסום מתאים מניב תמורה גבוהה.

מרבית העסקים מספקים ערך מוסף לקהל הגולשים. בשלבי פיתוח בניית אתרים, מתוככננים הערכים המוספים. כגון מאמרים בנושא, תחקירים רלוונטיים וכלים שונים המסייעים לגולש (מחשבוני שכר לעובד השכיר לדוגמא באתרי חברות כוח אדם).
אם הינך עסק יוקרתי כגון: מכירת יהלומים. עיצוב האתר צריך לשדר יוקרה, והתכנים המרכזיים יהיו המוצר הנמכר. במידה והעסק הוא צעצועי ילדים, האתר יעוצב באופן שונה. האתר של העסק הוא הפנים שלך מול הלקוחות. הוא צריך להבהיר לגולש במבט ראשון במה האתר עוסק ולהפנותו לדפים הרצויים ע"י בעל העסק. בדרך כלל הפנייה לדפים הנותנים תמורה לבעל העסק, כספית או אחרת. מצד אחד לספק ערך מוסף ומצד שני להניע את הגולש לפעולה.

האתר מאפשר לעסק לפרסם את שירותיו לגולשים, בתקווה שירכשו אותם. ככל שהחשיפה לאתר רבה יותר כך הסיכויים ללקוחות חדשים בעסק גדולים יותר. לכן מרגע העלאת האתר לאוויר נזקק האתר לשיווק מתמיד הכולל: חיזוק האתר במנועי חיפוש, פרסום באתרים אחרים או ע"י שירותי גוגל אדוורדס וכן שיתופי פעולה שיסייעו לאתר ולעסק להתחזק. לכן בניית אתר לעסק אינה נגמרת כאן, ויש צורך לדאוג לאתר ולתוכנו במשך הזמן. שליטה מלאה באתר, צריכה להילקח בחשבון בזמן בניית אתר לעסק. כמובן השליטה על תכני האתר, אך גם בנוסף שליטה על תכנים שאינם נראים כגון כותרת הדפדפן, מילות חיפוש ותיאור הדף. הדבר מסייע למנועי חיפוש לקטלג ולהציג את דפי האתר טוב יותר בהתאם לתוכן ולהקשר. שליטה על המידע באתר כגון דוחות רשומים חדשים, רשימת כתובות מייל, סטטיסטיקות ביקורים באתר וכדומה.

לאחר סיום בניית אתר לעסק, והעלאתו לאויר, פרסמו אותו בכל מקום אפשרי הקשור לתחום האתר. תעבורת גולשים תגיע משם ובנוסף מנועי חיפוש יחזקו אתכם יותר אם התכנים באתר שפרסמתם קשורים לאותו התחום בו האתר שלכם עוסק. החזקת אתר לאורך זמן דורשת התמדה בתפעולו. אז קחו אויר ושיהיה בהצלחה.
מעוניין בשירותי בניית אתרים? שאל אותנו.
כל הזכויות שמורות לבניית אתרים 2009. מפת אתר