בניית אתרים

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית מיועד למעוניינים לייצג, להפיץ ולשווק עסק או גוף מסוים. הבלטת ייחודיות. בדרך כלל לאפשר חשיפת התדמית העסקית ברשת, ולהשתלב בתחרות הקיימת ברשת ומבקשים דריסת רגל ברשת האינטרנט. כמו שנאמר, אם אתה לא שם אתה לא קיים. בנוסף משמש כפרסומת לעסק.

חלון הראווה של העסק שלך הוא אתר התדמית, לכל אותם המבקרים. בניית אתר תדמית מאוד דומה לעלון מידע על העסק. מכיל את האופי המגובש של שירותי העסק וזהותו הייחודית. מציג פרטי יצירת קשר בין גולשי האתר לבעל העסק ע"י פרסום טלפונים, כתובת העסק ודואר אלקטרוני ליצירת קשר.

כל בניית אתר תדמית באה לשרת בצורה תואמת את הפעילות והשירותים המוצעים. יתכנו אתרי תדמית דינאמיים המתעדכנים לעיתים תכופות (או חלקים מסוימים ממנו כמו תיק עבודות של מעצבים).  תלוי בצרכים, בדרך כלל אתר תדמית אינו מתעדכן לעיתים תכופות (יחסית לסוגי אתרים אחרים). מרגע שעלה לאוויר יתעדכן האתר פעמים בודדות בשנה.

אתר תדמית יכלול בדרך כלל: דף בית, דף אודות, דף פרופיל, דף תיק עבודות, דף שאלות נפוצות, דף צור קשר ולעיתים שירותי ערך מוסף. (כגון מאמרים כערך מוסף למבקר) וכן הלאה. לרוב דפים אינפורמטיביים של יצירת קשר וסוג הפעילות. נדיר שלפתע משתנה מיקום או פרטי יצירת קשר או סוג הפעילות. לכן לעיתים ישנם עדכונים מינוריים של דף באתר או הוספת דף. כדאי לאפשר יצירת קשר בדרכים רבות ככל האפשר כגון: כתובת העסק, טלפון, פלאפון, פקס, דואר אלקטרוני ולעיתים אפשרות להשארת טלפון כדי שבעל העסק יוכל לחזור אל הלקוח הפוטנציאלי או אל המתעניינים. בניית אתר תדמית מתוכנן גם לשרת את המודל העיסקי.

החלק המרכזי באתר תדמית הוא העברת המסר. המסר צריך להיות חד ומהיר. מרגע הגעת מבקר לאתר ייקח לו שניות בודדות להבין אם: באתר הזה ניתן למצוא את מה שאני מחפש ? האם באתר שאני נמצא בו, ישנה סבירות גובה לטעמי, לאמינות המידע? האם אני מרגיש נוח לחפש באתר התדמית את המידע שאני רוצה?

לכן יש חשיבות רבה בתהליך בניית אתר תדמית, לתכנון נכון  של: שידור המידע בצורה ממוקדת. ע"י תכנים מתאימים ועיצוב תואם. לדוגמא: אם אתר התדמית עוסק במידע על עסק המתקן מחשבים רק באזור המרכז, עליו לשדר באופן ממוקד שהוא מתקן מחשבים רק באזור זה. מבקר מאילת המבקש לחפש טכנאי למחשב שלו באופן מיידי, יגיע לאתר ויבין לבדו שלא יוכל לרכוש את שירותי העסק. אם יבחר להמשיך ולגלוש באתר, זה כבר לשיקולו. אתרים בהם מבקרים מנסים למצוא מידע באתר שאינו מכיל את המידע שהם מחפשים, יכול לעיתים לתסכל אותם. יש לספק מידע מדויק ואמיתי, במקביל לעיצוב איכותי תואם. לדוגמא: אם אותו טכנאי מחשבים יבטיח הבטחות באתר שאינו יכול לקיים. יום אחד זה עלול לשמש כנגדו. אם עיצוב האתר מיושן אנו עלולים לחשוב שהאתר קיים שנים ואינו מכיל מידע עדכני. מידע שכתוב בצורה המתאימה לרשת האינטרנט, ובר ניווט נוח לדפדף בין דפי האתר השונים תורם לחוויית הגלישה. לדוגמא: דפי האתר צריכים לכלול: כותרת ראשית בולטות, המתאימה לתוכן. יתכנו כמה כותרות משנה דומות. הפסקאות צריכות להיות קצרות. תחילת הפסקאות הם החשובות וצריכות להיות מושכות לקורא. ובר ניווט העוזר להבין את מיקומנו באתר לדפדף בקלות לתוכן הרלוונטי הבא.

אפשרויות בניית אתר תדמית

  • בניית אתר תדמית אישי . לבעלי מקצועות חופשיים
  • בניית אתר תדמית לגופים ומוסדות ציבוריים ופרטיים, עסק או חברה.

.

מעוניין בשירותי בניית אתרים? שאל אותנו.
כל הזכויות שמורות לבניית אתרים 2009. מפת אתר